Sunday, September 07, 2003

JALAN-JALAN CARI ILMU :)

Terjumpa ini ketika ralit ziarah maya

"Tadi berjalan-jalan sekitar jurnal hudasoid, kagum sungguh aku membaca tulisannya. Terhias ruh islami yang cukup kukuh. Tak silap aku, sempat bersama kakak itu dua semester dulu (aku tidak pasti), hudasoid antara pelajar cemerlang (Dean List) undang-undang. Aku tak kenal kakak hudasoid. Dia malah lagi tidak kenal aku. Aku cuma kenal dia melalui tulisan-tulisannya dan kebetulan Huda juga pelajar undang-undang, dapatlah juga aku risik-risik sedikit khabar tentang kakak yang aku kagumi itu.

Allah ma'ak ya ukhti!!! Aku tidak kenal kakak dan kakak memang tidak kenal aku, tapi kita sedarah dan seakidah. Selamat maju jaya"


hahaha, adik achik rasanya akak tidak layak untuk pujian-pujian tersebut. Tapi ingin juga berkenalan dengan bakal pelukis muda berbakat it's ok to cry ;), salam ukhuwah yer ukhti!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home