Sunday, March 06, 2005

LEGENDARY SANNIN OF HUDASOID

Image hosted by Photobucket.com
head protector legendary sannin hudasoid dari konoha village :)

Dalam kartun naruto episod 300, penonton akan ditemukan dengan legendary sannin hudasoid dari clan soid. Kishimoto sengaja merahsiakan identiti sannin hudasoid, dan cuba mengelirukan penonton dengan episod-episod terdahulu apabila cuma 3 sannin saja yang ditonjolkan, orachimaru, tsunade dan jiraiya. Namun rupa-rupanya dalam episod akan datang ini, identiti baru yang merupakan senjata utama serta watak penting dalam kartun naruto ini, baru ditonjolkan.

huda-sama, yang menguasai hikmat rasengan, serta medhical chakra juga mempunyai keupayaan byakugan seperti byakugan yang dimiliki oleh keluarga hyuga. Dalam episod akan datang ini, huda-sama, akan melatih dan menjadi guru kepada hyuga-neiji, kerana mereka berdua mempunyai identiti dan perawatakan yang sama.

Selain itu, rupa-rupanya huda-sama ialah law legislator di konoha village. Dia yang mempunyai pengetahuan dalam bidang undang-undang telah menetapkan rules and regulation di konoha village termasuk undang-undang mengenai ranking, mission dan sebagainya.

Selamat menonton semua, episod 300 pastinya lebih mencabar, tambahan orachimaru telah ditumpaskan oleh huda-sama. heheh

Apo huda merapu nih?

law on israel boycott?

Semasa tengah cari statute on islamic banking dari negara-negara lain, belek compilation statute dari negara Arab Saudi, kuwait, oman, iran dan iraq. Yang menariknya kelima-lima negara tersebut ada specific statute on boycott israel, (tersangatlah menarik). Ralit baca statute tersebut statute yang dicari tak jumpa hehe

Siapa yang tahu tentang statute on islamic banking dari middle-east countries? Saya perlu buat comparison these statute dengan islamic banking act yang ada di malaysia untuk assignment subject IBT(islamic banking and takaful). Sehinggakan kerana susah mahu mencari statute ini, saya menghantar emel kepada beberapa director islamic bank di iran, kuwait dan arab saudi. hahaha (macamlah diaorg nak entertain emel dari saya heh)

to : aghayan@dpimail.net (Dr. Alexander Aghayan & Associates, Inc.Attorneys at LawPatent and Trademark Agents83, Sarhang Sakhaee AvenueTehran 11354, Iran)
subject : islamic banking statute in iran

text:
assalamualaikum
i'm hudasoid, a law student in international islamic university malaysia
i'm taking islamic banking as my elective course this semester, and very curious to know about the statute on islamic banking in iran
i've heard this statute is newly passed in 2003
i love to make comparison between this statute and the statute that we (malaysia) has, that is islamic banking act
i tried to search about this statute but failed to find any
kindly hope that you can send the soft copy of iran statute on islamic banking to me via email
your cooperation is highly appreciated


hahaha, tak rasa emel ini akan di entertain.

1 Comments:

Blogger Abu Irfan said...

huda-sama? rasengan? episod ke 300? eish3x... mengucap huda, mengucap. hahahaha...

4:05 AM  

Post a Comment

<< Home