Friday, April 08, 2005

MELAWAN SUNNATULLAH?

The first male pregnancy

Image hosted by Photobucket.com

lagi, klik sini http://www.malepregnancy.com/

Bagaimana lelaki boleh mengandung sedangkan tidak mempunyai uterus, tiub fallopio(betui ka eja nih), plasenta untuk menyalurkan makanan, oksigen untuk bayi dan lain-lain lagi organ peranakan bagi perempuan?

Mengikut zafirah, pelajar sains biologi, dari universiti Islam antarabangsa, yang sedang menjalani praktikal di hospital zoo negara (nih gopi yang suh bubuh hehe), kemungkinan besar, dia membuat operation di tempat reproductive dan pasang uterus synthetic yg boleh mengembang utk bayi, atau dengan kata mudah dia membuat sendiri uterus! Dan kemungkinan juga dia menyuntik hormon buatan untuk menghasilkan hormon wanita, kerana lelaki tidak boleh menghasilkan hormon perempuan.

Side effect, kemungkinan akan lead to mix personality, kerana suntikan hormon perempuan akan menjadikan lelaki lebih sensitif, suara mungkin bertukar dan sebagainya

Saya, bab-bab perubatan memang zero knowledge, hehe

syurga di bawah tapak kaki bapa? heh!

Mabruk! :)

Mabruk untuk kak nurin, atas kelahiran baby handzalah, alhamdullillah, insyaAllah kalau ada masa saya lawat akak nanti. Asyik berjanji, dan tak mampu tunaikan. Doalah saya dapat menjejak kaki ke sana, mendukung handzalah, insyaAllah.

Handzalah, mogakan menjadi anak yang taat dan patuh, kerna kau punyai seorang ibu yang penyayang! :)

kak nurin, alfu mabruk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home