Friday, April 15, 2005

SELAMAT BERCUTI

Image hosted by Photobucket.com

(ini saya snap dengan digicam dan edit di photoshop)

Tiga bulan bercuti, masing-masing punya rancangan tersendiri, juga tiga bulan bakal tidak bersua dengan teman-teman seperjuangan. Betapa 3 bulan ini saya akan merindui kalian!

Ayu- memulakan langkah pertama sebagai usahawan wanita berjaya di Perlis, apabila masa 3 bulan digunakan sepenuhnya untuk mengusahakan bisnes membuat bun, hahaha hingga sanggup menolak ke tepi, borang attachment

Fhaiez- sahabat saya yang paling tegar untuk membuat attachment, khabarnya dia membuat 2 minggu attachment di Syariah Court Taiping, dan sambung attachment di law firm hingga habis cuti

Ijah- masih kabur tentang perancangan cutinya, atau adakah cutinya akan di manfaatkan dengan hobinya yang kuat melantak?hehe

Chesom- Mengambil sem3 walaupun hanya satu subjek sahaja- subjek BM Perundangan ( chesom jangan selalu sakit2 ya! jumpa lagi sem depan)

aton- hilang tanpa berita, tapi dia juga mengambil sem3 (aku mesti jumpaaa kau! baca dengan penuh perasaan, ikut nada dalam cerita 7 perhentian hahaha)

saya?- doakan, moga perancangan yang disusun terlaksana, insyaAllah

0 Comments:

Post a Comment

<< Home