Friday, January 24, 2003

EXAM FEVER

Minggu depan memang akan sibuk,exam bertimbun...arghh agak tepu otak saya,tika ini, kawan2 saya rasanya dok pulun baca transaction in islam,exam malam nih,saya pula tgh dok pulun online...hehe.Nak rest otak jap(tapi bukan dah selalu rest ker,smlm sempat lagi main game boy,tuh yang susahnya kalau game tuh depan mata,buku ke mana apa ke mana)

Ayat wa ahadith alahkam- alhamdullillah test dah habis,soalan agak confused,tapi alhamdullillah still manage to answer it, dah bincang pun jawapan dia ngan ustat haha

Transaction in Islam- exam malam nih,preparation saya still 50%,matilah saya...(huda baca buku,jgn dok pulun online jer)

Tort- test hari rabu, 2nd test, tajuk causation in laws sampai nervous shock,agak blur tort,Madam ajar laju...

Contract- 2nd test also,masih tak baca apa2,masuk tajuk consideration......

Islamic legal system- hari jumaat nih exam, masih tidak membaca apa2 ttg subjek nih....opss..lupa tahniah pada ustat Nushi yang baru dapat baby,Aliff Irfan bin Nushi:) moga anak ustat akan sentiasa mendapat 'nasihat' dari ustat....

Semalam agak tensen membaca transac,entah kenapa makin baca rasa makin lupa, ingat nak tepon mak tapi mak dah tido. Kesimpulannya doakan saya leh jawab semua soalan test2 yang berlambak2 nih

aaa,alamak saya janji nak balik bilik pukul 4.30,skrg dah pukul 5.00,saya memang selalu asik kalau ngadap benda alah nih

0 Comments:

Post a Comment

<< Home