Wednesday, July 23, 2003

HUDA MELAYAN TETAMU

pakdi : Aper2pun stall dapat hadiah jugak kan, alhamdullillah rabbuna yusahhil

kak lukluk : syukran ya ukhti jenguk saya sempena millef, maaf kalau layanan kurang memuaskan, rasa bersalah sebab tak dapat layan akak dengan kak aqmar dengan baik, terkejar-kejar ke bilik OR, maaf. Dan juga maaf dengan keletah saya yang 'gila-gila' dan spontan ketika tuh..hehe. Syukran sekali lagi hadiahkan saya buku kit kombat remaja, terima kasih ukhti

Amiza khusyri : it's ok amik gambar di blog saya, tak salahkan saling memanfaatkan benda yang baik? Sejernih salsabila dan jejak di thur sina menjentik minat saya, bagaimana boleh saya dapatkannya?

kak syahida : la baksa, next time datang lagi yer akak

kak zid : convest nih datang uia, pasti saya akan belanja akak :) thank 4 always giving me advice, uhubbuki fillah ukhti

misapple : salam ukhuwah, saya kenal saudari?

gopi : afwan, tak check lagi sajak tuh, takper nanti akan di check dan dikomen, sajak dari gopi semestinya puitis, tak gitu?

kauthar : contract? hmmm..alhamdullillah, raabunna yusahhil

0 Comments:

Post a Comment

<< Home