Friday, October 31, 2003

LAWAN MASAK NGAN AYAH :)

Kelmarin lawan masak ngan ayah, saper masak lagi cepat. Mak takder sbb ngajar sekolah petang. Jadi tugas masak memasak untuk berbuka di pass kan pada saya. Tapi petang tuh ayah willing sama nak masak skali hehe. Dahler masak sebelah menyebelah ngan ayah, boleh lagi main lawan2 saper masak paling cepat. Ayah masak sayur campur dengan ayam goreng kicap, saya masak ikan masak merah dengan goreng ikan masin dan pekasam ( my feveret). Last2 ayah menang ~huhu. Ayah jarang masuk dapur tapi kalau masak skali memang best. Mungkin sedari masakan ayah memang best sbb tuh ayah masuk lif tekan sendiri. Adoi, tak larat la plak nak dengar :)

Lepas jer masak, ayah amik mak, pastuh semua org dok terconggok depan tv tengok jejak rasul sementara nak tunggu berbuka. Disebabkan tak pueh hati ajak ayah lawan lagi, masakan saper abis cepat masa berbuka. ~huhu kalah lagi, sayur campur ayah habis dulu. 2 kali kalah ngan ayah. Mak cakap saya banyak menyalin perangai dan sifat ayah, kakak saya plak memang banyak menyalin perangai dan sifat mak. Dua puteri ustaz Soid yang berbeza perangai dan sifat tapi still kamceng. Akak saya memang selalu jadik protector saya. Thanks big sis!

------------------------
Huda melayan chatterbox

akhi : Saya sihat, alhamdullillah
ustaz zaid : bestfren saya nih memang amat berbakat :)
yaniffha : eh, kak fhaiez takper wish lambat pun, at least wish gak kan dari tak wish langsung, rinduuuuuu gak dekat kak fhaiez
oby : aaaaa, kirim laksa, tak sempat sampai scotland dah basi hehehe, suruh ler cik abang poskan laksa teluk kecai (betui ka) lagik sedappp! oooo, lebih mementingkan life oby dari uda ngan gopi, gopi aper lagi meh kita ketuk oby nih
gopi : ramadhan kareem, nanti kite bukak sesame yer

------------------------

chat ngan abang

hayyu7 (09:57:19 Õ): ok la
hayyu7 (09:57:25 Õ): kim salam kat mak
hayyu7 (09:57:26 Õ): akum
hayyu7 (09:57:29 Õ): trimas bebanyak
hayyu7 (09:57:31 Õ): sayang semua
hayyu7 (09:57:34 Õ): wassalam
nurulhuda_soid (09:57:37 Õ): ws

Nape susah nak cakap 'sayang' pada orang yang kita sayang ek? still wondering macam nak cakap, 'mak saya sayang mak' kenapa susah sangat ek?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home