Friday, December 19, 2003

RINDU RINDU RINDU :D

Wafee, 12/18/2003:


huhuhuh...let people know what da really comment bout huda from her beloved mithali eldest bro. erm..huda kan..setahu saya la kan..dia tembam macam ayam daging ayamas yang supply daging kat kfc tuh..mulut murai( masa kecik2 dulu dia digelar mulut murai yang tercabut ekor ) sebab mulut dia nie macam 7eleven..24 hours nyer perkhidmatan..suka berleter..(sifat nie betoi2 ikut mak aku..memang turun kat dia betoi..)..tapi rajin..alah kalau kena suruh jer..otak pickup..(aku jeles betoi ngan dia sebab dalam keluarga aku dia yang paling tere..maknanya glory aku dah musnah dek si tembam seko nie..)..adik aku yang paling aku sayang..aku tau dia pun syang kat aku..tapi tak tunjuk ..besa la..tak ngaku la tuh..tapi aku tau bila masa aku nak mai mesir nie kan..dia baik gila ngan aku..nak basuh baju aku..nak ironkan ..isk..aku rasa macam dia nie lagi 2 kali jumaat jerk aku tengok sebab karektor dia yang lain melain dr sebelumnya..kami selalu discuss pasal memacam ..masalah ummat..uhuk..dan bla bla..dia nie dr kecik memang minat bercakap dan bersyarah tau..so aku tak heran la dia nie amik law..memang layak pun dia amik..sebab dia nie kaki kelentong..huhuhu..tu jer kot..aha ada lagi satu aku tak puas hati kat dia nie..harap korang tak tertipu ngan gambo budak hensem yang duduk atas riba mak dia dan budak cute yang didukung oleh ayah dia...itu gambo aku dan akak dia ..gambo dia mana ada..lahir pun belum...that's 1982 punya gambo..huhuh..harap maklum..huhuh..okies

*testi abang kat friendster...hehe...really miss u ya, big bro!*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home