Tuesday, June 29, 2004

KE MEDIA CETAK

Ramai sahabat penulis saya karya mereka rancak di media cetak, cuma hanya tinggal saya sahaja yang masih memeram karya dalam laptop. Malah sudah tidak larat nak menjawab soalan-soalan dari orang, kenapa tidak saja karya-karya peraman saya itu ke penerbitan. Tapi yang penting saya perlu bekerja keras, jadikan angkatan penulis lain sebagai motivasi. Tapi susah juga ya nak menembusi dinding penerbitan media cetak :D

lukisan terbaru

Mungkin rasanya minat yang mencapah, menyebabkan saya kurang konsentrasi dalam bidang penulisan :D. Ni karya terbaru dari saya:


opss, puisi kat gambar tuh hasil tulisan kak nurin :D

Ni pula gambar seorang ibu palestin yang menangis bila anaknya menjadi mangsa peluru sesat zionis israel. Ekspresi muka tak jadi, heh



*hudasoid sekarang sedang ripuh dengan kuliah juga meeting untuk program MILLEF, doakan!*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home