Wednesday, May 05, 2004

BIARKAN SEMUANYA BERLALU...

LIVE FOR TODAY

Andai diri punya kekuatan untuk melipat semua kenangan dalam kantung sejarah, atau melakar dalam warkah tulisan lantas diremuk-remuk atau dikoyak-koyakkan, andai aku mampu begitu, akan aku lakukan, akan aku laksanakan....

Biarkan...biarkan semuanya berlalu, tiada lagi ruang untuk aku.

Hati, hati, mengapa degil benar untuk kau menerima segala?Ah...bukan hati yang degil, hati juga merintih, untuk melupakan segala.....

(apo huda nulis nih (?)

chatterbox

akuygmembaca- JIM dan ABIM punya wadah perjuangan yang sama
kak nurin- :):):) alhamdullillah, doaku sentiasa agar kebahagian mercup di setiap inci hidupmu...
ibnuhazam- tafaddal, linkla, btw ibnuhazam punya url apa ya?
kuzer- ya,mungkin ada, saya yang pelupa, akhir-akhir ini agak pelupa (mungkin fikir banyak benda :D)
serikandi- waalaikummussalam
anynomous- yerp, tidak sedih, cuma berpendapat adab berilmu begitu

Arggghhhhhhhh...tidak punya mood untuk mengupdate blog, idea begitu banyak tapi beku bila menghadap papan kekunci keyboard, juga mungkin terlalu banyak berfikir mutakhir ini :D (fikir apa tuh huda? :D)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home